Vásárlás fizetés

A megrendelés folyamata

1. Atermék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra.

2. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár megtekintése” gombra a jobb felső sarokban, hogy megtekinthesse annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, vagy a + – gomb megnyomásával.

3. A kosárban található „Megrendelés elküldése” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a számllítási és számlázási cím ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania. (Regisztráció esetén részletesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási feltételeket és amennyiben egyetért fogadja el az oldal alján a jelölőnégyzet bepipálásával.

3. Belépés vagy regisztráció után a lehetséges átvételi lehetőségek közül válassza ki az Önnek megfelelőt a sor elején lévő gomb bepipálásával. Személyes átvétel kiválasztása esetén telefonon fogjuk megkeresni a személyes találkozó egyeztetése céljából. Utánvétel kiválasztása esetén a rendelése és a szállítás összegét egyben fizeti a futárnak a csomag átvételekor. Előre utalás kiválasztása esetén a rendelése és a szállítás összegét megrendelése befejezése után az alábbi bankszámlaszámlaszámra várjuk: –  Számlavezető bank: OTP Bank Kedvezményezett neve: MXkelet kft. Amint ezt teljesítette a csomagot feladjuk/kézbesítjük. További fizetési kötelezettsége nincs csak át kell vennie a csomagot. (Szállításról és annak díjairől bővebben a láblécben található Szállítás menüpont alatt tájékozódhat)

4. Töltse ki szállítási adatait illetve számlázási címét. Ha megjegyzést kíván írni azt a „Megjegyzés” szövegdobozba írva megteheti.

5. A „Tovább” gombra kattintva a rendszer ellenőrzés céljából megjeleníti az Ön által megadott adatokat a megrendelt termékeket és az átvételkor fizetendő végösszeget. Amennyiben adataiban hibát talál az „Adatok szerkesztése” gombra kattintva módosíthatja azokat. 

6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Megrendelés leadása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.

7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 09:00 -tól 17:00 óráig, legkésőbb 3-4 napon belültörténik. Ennek állapotának emailben küldünk értesítést.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Ebben az esetben előzetes egyeztetés szükséges elérhetőségeink bármelyikén.

A megrendelt csomag ellenértékét a futárnak kell kifizetni készpénzben, illetve kártyás fizetésre is a van lehetőség futárnál. A számlát előre kiállítjuk és a csomagban megrendelt termékekkel együtt küldjük.

Szállítási feltételek

Ha 15.000 forint alatti a kért áru(k) értéke, akkor egységesen 1.800 forint a szállítási költség belföldre.

A kiszállítási idő termékenként eltérő: 3-15 munkanap között!

15.000 forint rendelés felett a kiszállítás INGYENES!

A rendelt áruk kiszállítása a Magyar Posta (MPL Üzleti csomag) futárszolgálattal történik!
A megrendelt csomag ellenértékét a futárnak kell kifizetni készpénzben, illetve kártyás fizetésre is a van lehetőség futárnál.

A cég felkeresi vásárlót, és próbálja a csomagot személyesen kézbesíteni. Sikertelen megkeresés után telefonon keresi a címzettet az újbóli kézbesítés időpontjáról. Ha az újboli kézbesítés is sikertelen, értesítést hagy, hogy melyik postán vehető át 5 napig.

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Termékcsere esetén a postaköltség (1.800 Ft egységesen) a vevőt terheli.